Subject: FW: Raplamaa Kehtna vald Ingliste küla Kaldafarmi võrgu ümberehitus TC0154
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Apr 2024 14:18:39 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/4606-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Kubbi Janar <[email-masked]>
Sent: Monday, April 15, 2024 1:03 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Raplamaa Kehtna vald Ingliste küla Kaldafarmi võrgu
ümberehitus TC0154

Tere

Edastan korrigeeritud dokumendid.

Lugupidamisega

Janar Kubbi

Projekteerija

Enersense AS

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 11, 2024 1:25 PM
To: Kubbi Janar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Raplamaa Kehtna vald Ingliste küla Kaldafarmi võrgu ümberehitus
TC0154

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada projekti.

*	Võimalusel palume teega kulgevas lõigus nihutada keskpingekaabel
väljapoole riigitee maaüksust madalpinge maakaabli juurde.

*	Esitatud materjalide hulgast ei leidnud ristmevälja joonis, palume
esitada.

Palume kaaluda ristumine mahasõiduga lahendada kinnisel meetodil
(võimalusel min sügavus 1,5m). Vaade asfaltkattega mahasõidule.

*	Asendiplaanil ja tingmärkides on vastuolu W2 kaablite
värvilahenduste (roosa/punane) osas palume kontrollida ja vajadusel
korrigeerida.

*	Projekti asendiplaanil palume kajastada tehnovõrgu kaugused
iseloomulikes kohtades teekatte servast ja/või tee teljest ning teemaa
piirist, avatud kaeve korral ehituskaeviku piirjooned, puurimiskaevikute
kaugused teekatte servast.

*	Avatud kaevikud (sh puurimiskaevikud) ei tohi olla tee nõlva
alumisele joonele lähemal kui 1,0 m või nõlva puudumisel teekatte servale
lähemal kui 3,0 m, eriti kitsastes oludes lähemal kui 2,0 m. Avatud
kaeviku serva vähim kaugus kraavi välisnõlvast on 1,0m. Eeltoodud nõude
täitmisel tuleb arvestada tehnovõrgu rajamissügavust ja mulde
varisemisnurka (kaeviku sügavus, varisemisnurk 1:1).

Palume kajastada avatud kaevikute (sh puurimiskaevikud) kaugused teekatte
servast.

*	Projekti asendiplaanil palume kajastada riigitee kaitsevööndi
piirid.

*	Projekti materjalidest puudub katete taastamise joonis ning
läbilõiked, palume juhinduda Transpordiameti tüüpnõuetele: „Nõuded
<https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2021-12/nouded_te
hnovorkude_teemaale_kavandamisel_0%20%281%29.pdf>  tehnovõrkude teemaale
paigaldamise kavandamisel“ Katete taastamise lahenduse näidisjoonised.

*	IKÕ plaanil palume kajastada POS 1 tähis. Samuti palume IKÕ
asendiplaanidelt eemaldada kõrgusandmed ja nihutada riigitee kat nimetust
ja nr, selliselt et ei kattuks muude andmetega ja oleks loetav.

*	Seletuskirjas palume kajastada riigitee maaüksustele rajatavate
maakaablite minimaalsed sügavuse andmed ja kaitsetorude tugevusandmed
vastavuses Nõuetele.

*	Seletuskirja palume lisada, et tehnovõrkude teemaale paigaldamisel
on kõrvalekalded kooskõlastatud projektist keelatud.

Lisaks, et Tehnovõrgu riigiteealusele maale paigaldamise korral peab
tehnovõrgu omanik enne projekti realiseerima asumist esitama
Transpordiametile vormikohase taotluse koos projektis kooskõlastatud
asukoha-skeemiga tehnovõrgu paigaldamise ja talumise lepingu sõlmimiseks
(vorm saadaval Transpordiameti kodulehel). Sõlmitud leping on aluseks
riigitee alusel maal projektijärgsete tööde teostamiseks vajaliku
liiklusväliste tööde loa väljastamiseks.

Palume edastada komplektne täiendatud projekt, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.